poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Nie radzę...

Heej znowu ja :D !
Jest 1 rozdział.Jednak wcześniej .
Zapraszam do czytania! :]

Jestem szarą, małą myszką.Która wieczorami chowa się w szafie i wspomina to co było kiedyś.W mojej głowie jest mętlik.Rewolucja,smutek,złość,strata,przyjaźń,depresja,szczęście,miłość-on.Te kilka słów chodzą mi całymi dniami po głowie.Mam bladą skórę,podkrążone szare oczy i wypadające brązowe włosy.Na mojej twarzy w ogóle nie gości uśmiech.Nic nie jem,oprócz tabletek,tylko one mnie trzymają.W kilka miesięcy moje życie zmieniło sie w koszmar.Prawdziwy nie odwracający koszmar.


21 marca-pierwszy dzień wiosny.Siedzę na fotelu trzymając w ręku książkę.Czytam ją już dwa...może trzy miesiące.Nie interesuje ona mnie,ale tak zabijam czas.Zabijam.Wszędzie jest to słowo.Wszędzie.Wstaje i kieruje się do szafki,która znajduje się w kuchni.Wyciągam z niej małe białe pudełeczko w którym są błękitne kapsułki.Błękitne..i znów wracają mi wspomnienia.Zamykam oczy i wyobrażam Sobie jego błękitne oczy ,blond włosy,szczery uśmiech goszczący zawsze na jego twarzy i umięśnione ciała.Mój ,albo raczej były chłopak z chlebem.Zaczynam płakać.Sama nie wiem dlaczego.Z głupoty czy z tęsknoty za nim.Jesteśmy przyjaciółmi...tak ustaliliśmy ,a raczej ja.Odwiedza mnie czasem przynosząc świeży chleb oraz warzywa i owoce.Rzucam puste opakowanie po tabletakch o ziemie.Ktoś puka to drzwi. Ide je otworzyć.Moim oczom ukazuje się blondyn uśmiecha sie promiennie.Zapraszam go do środka.
-Cześć Katniss.-zaczyna pierwszy
-Cześć.-odpowiadam cicho
-Przyniosłem ci jedzenie.-mówi i kładzie produkty na stole -Jak ci mija dzień ?
-Dobrze.-kłamie  i spuszczam wzrok na podłogę
Chłopak się schyla i podnosi opakowanie z ziemi.
-Katniss skąd to masz ?-pyta
Nie odpowiadam. .On wie co to za leki.Chłopak podchodzi do mnie i mówi:
-Chcesz się dziewczyna zabić?!Czy ty w ogóle myślisz co robisz?! Otrząśnij się! -krzyczy na mnie,a ja zaczynam płakać jak małe dziecko.Peeta mnie przytula a ja przez płacz mówię:
-Nie radze Sobie.Nie radze z tym wszystkim...




Uhh.Mam nadzieje ,że wam się spodobał.Licze na komentarze :] Domyślacie się już pewnie o czum bedzie blog :D
Pa!

7 komentarzy:

  1. Wowowowowowowowowoow *O* dodaję cię do zakładek! Moja nowa girly, która pisze wspaniałe opowiadania! Początek zaciekawiajacy.. Juz sie nie moge doczekać aż zobacze dalsze rozwinięcia! Przy okazji zapraszam do siebie (Media expert.. Włączamy niskie ceny!)
    www.dalszelosykatnissipeety.blox.pl
    To tyle! Czekam, z niecierpliwoscią ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę krotko:)) nie mniej jednak zaciekawiłas mnie i nie wykluczam że wpadnę poczytać dalej... Katniss i samobójstwo... no ok... może sobie nie radzić ale nie rób z niej sierotki z depresją... w końcu to kosoglos:d

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhhh i możesz wpaść do mnie.
    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne <3 ale krótkie ;< czekam na kolejne rozdziały ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń